First things first! Aftellen geblazen - Reisverslag uit Bergen aan Zee, Nederland van Cheryl Joemrati - WaarBenJij.nu First things first! Aftellen geblazen - Reisverslag uit Bergen aan Zee, Nederland van Cheryl Joemrati - WaarBenJij.nu

First things first! Aftellen geblazen

Door: Cheryl

Blijf op de hoogte en volg Cheryl

17 Augustus 2014 | Nederland, Bergen aan Zee

De eerste helft van augustus zit er bijna op en dat betekent dat ik hopelijk over een maand en twee dagen het vliegtuig zal pakken naar het regenachtige Engeland.
Ik ben inmiddels druk bezig met alles nog te regelen. Helaas werkt de universiteit daar niet helemaal mee. Zo wacht ik bijvoorbeeld nog op de handtekening van hun, waarmee ik mijn Erasmus beurs rond kan krijgen en dat ik een bevestiging krijg dat mijn vakken zijn goed gekeurd. Ik ben hier al ander halve maand mee bezig maar ze geven geen gehoor. Aankomende week stroomt (hopelijk) de Haagse weer een beetje vol met leraren en kan ik via hun er een beetje druk achter zetten. Zo weet ik bijvoorbeeld ook nog steeds niet wanneer ik weer terug kom en dat maakt het erg lastig om hier mijn kamer te verhuren en in Engeland iets te kunnen bevestigen qua accommodatie. Ik slijt inmiddels behoorlijk wat uren in de appie (Engeland is duur) en op de dansvloer onder het genot van Zuid-Amerikaanse deuntjes. Mijn laatste weken hier moeten natuurlijk nog wel goed gevierd worden :)

So far, so good!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cheryl

Studente aan de Haagse Hogeschool (European Studies) en voor een semester naar Engeland!

Actief sinds 17 Aug. 2014
Verslag gelezen: 195
Totaal aantal bezoekers 6761

Voorgaande reizen:

22 September 2014 - 01 Februari 2015

Mijn eerste reis - Studeren in Engeland

Landen bezocht: