Mijn eerste reis - Studeren in Engeland - Reisverslagen van Cheryl Joemrati - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Studeren in Engeland - Reisverslagen van Cheryl Joemrati - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis - Studeren in Engeland

Als derdejaarsstudent van European Studies is er een uitwisseling gepland.
Daarom ga ik vier en een halve maand studeren aan de Leeds Metropolitan University

Recente Reisverslagen:

16 Januari 2015

It has been a long time!

08 December 2014

Dublin. Malta. Amsterdam.

28 November 2014

4 graden en prima korte broekenweer

10 November 2014

Back on track

20 Oktober 2014

Keep on going
Cheryl

Studente aan de Haagse Hogeschool (European Studies) en voor een semester naar Engeland!

Actief sinds 17 Aug. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 6634

Voorgaande reizen:

22 September 2014 - 01 Februari 2015

Mijn eerste reis - Studeren in Engeland

Landen bezocht: